tirsdag den 25. december 2007

Video bliver stort næste år.

Hej Alle

En rigtig glædelig og velsignet jul til jer alle.

Jeg sad lige her til aften og så en af Robert Scobles video blogs hvor der bl.a. blev nævnt en ny service der hedder www.qik.com.

Med QiK kan man live streame video direkte fra sin mobil - Totalt vildt! Super fedt og en service der passer perfekt ind i en af de store tendenser jeg ser.

Tendensen som jeg ser meget kort beskrevet:
De sociale netværk eller folks online presence bliver koblet sammen med folks offline aktiviteter. Det handler om hvad der sker i nuet, både offline og online, for mig og at jeg kan dele det med mine venner ved at gøre den information tilgængelig for dem.

Her ses Robert Scoble fra hans mobil

Her ses Robert Scoble sammen med sin kollega Rocky.

Hilsen
Anders Bendix

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hvorfor ikke:)