tirsdag den 22. januar 2008

Travlhed, men jeg bør ikke forsømme dig!

Jeg blev i lørdags gift med min kæreste Louise og vi havde en helt fantastisk fest med venner og familie.
Vi blev viet i Skt. Johannes kirke på Nørrebro, hvorefter vi holdt stor fest på den fantastiske restaurant spiseloppen.

Det har selvfølgelig betydet at jeg har haft alle mine tanker fokuseret om en ting og det var brylluppet og forberedelserne til det. Hvilket igen har betydet at jeg har været en sjuft og har forsømt dig med tanker og indput om hvad jeg går og tænker på og synes er inspirerende.

Men jeg vil nu forsøge at finde en retning jeg vil gå og holde dig opdateret på hvad jeg finder ud af.

Jeg vil starte med at tage til den tilbagevendende konference kaldet BarCamp , som afholdes på fredag.

Jeg vil i den næste blog fortælle lidt om BarCamp, men skrive på engelsk, da det også er en af de overvejelser jeg går med i øjeblikket, om jeg helt skal droppe det danske sprog på min blog og går over til engelsk, for at der er flere ude i verden der evt. kan finde inspiration i det jeg skriver.

Jeg synes du skal tjekke ud hvad BarCamp er i min næste indlæg.

KH
Anders Bendix Kiel (Ja fint nyt efternavn. Hvad synes du om det?)

Ingen kommentarer: