onsdag den 27. februar 2008

Behovet hos den brede befolkning

På vej ind i digitaliseringen og nichernes fremgang fremfor mainstream, er der et bredt behov hos befolkningen for at kunne forstå internettet og dets muligheder.

Det oplevede jeg på egen krop da jeg efter at have været i Børsen MedieMarked i dag 27/2-08 i en annonce i forbindelse med mit arbejde hos Williams Reklamebureau.

Overskriften på annoncen er: "Webslang for viderekomne" og henviser læserne til at deltage i et sprogkursus de kommende uger på williams Blog, hvor jeg gennemgår mit billede af internettet og hvordan den almindelige person kan få gavn af at have en online tilstedeværelse, men langt vigtigere forklarer vi på en simpel måde hvad en række buzzwords betyder og afmystificerer dem.

Annoncen resulterede i at jeg blev ringet op af Ib Schou, journalist og radiovært fra DR P4 som ville interviewe mig til hans primetime program fra 12:20 - 13:00.

Ib Schou taler meget kommunikation og ytringsfrihed. Derfor synes han det var interessant det jeg skrev.

Ingen kommentarer: