onsdag den 24. oktober 2007

Så er der valg!

- Ja så skete det endelig efter lang tids spekulationer.

Nu er det jo så bare, hvem skal man stemme på? Du kan jo gøre som du gjorde sidste år eller du kan gøre noget helt andet. Selvfølgelig er det afhængig af hvor du bor, men hvis du tilfældigvis bor Rudersdal og Allerød kommune, så kan jeg varmt anbefale dig at kigge nærmere på Mads Reinholdt.

Mads er en initiativ rig, interesseret og lyttende politiker, som har nogle klare holdninger.

Mads har bestemt forstået hvad det handler om. Han lytter aktivt til de mennesker han taler med og derigennem har en berigende dialog.

Hilsen
Anders Bendix

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

der stemmer jeg så ikke, men bare det ikke bliver en borgerlig regering igen - så støtter jeg.. så hvis jeg kunne - var mads en værdig kandidat til min stemme

Anders Bendix Kiel sagde ...

Det glæder mig. :-)